Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
September 21, 2012
Image Size
3.3 MB
Resolution
2600×2846
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
67
Favourites
16 (who?)
Comments
21
Downloads
1
×
.will i be able to fly again? by theMuffyz .will i be able to fly again? by theMuffyz
''Where are you and what exactly are you doing right now?
Are you somewhere under this neverending sky?
When I find you will you smile for me like you have always done?
That is my wish, my desire that I hold in my heart.''



[link]

randomshit 8D
Add a Comment:
 
:iconthat-dodo:
That-Dodo Featured By Owner Dec 4, 2012
With the wings, yeah. Not many, just the fact that it looks a bit back to front, (As in you would probably have wings looking like that if the dog was facing you) and the feather patterns :3 Sheesh, those are confusing :U Basically, you would have only two rows, primaries and what.. DUH the things that cover the primaries x'D I forgot the names twice over already, but this tutorial might help: [link]
Reply
:iconthemuffyz:
theMuffyz Featured By Owner Dec 4, 2012  Hobbyist
hey thanks for both critique and link! so helpful. :3 It's really nice to hear some critique for a change, it helps me to improve. x3
Reply
:iconthat-dodo:
That-Dodo Featured By Owner Dec 4, 2012
>:3 yep, I think those are fun to read 8D What do you use for drawing digitally btw?
Reply
:iconthemuffyz:
theMuffyz Featured By Owner Dec 4, 2012  Hobbyist
I mostly use Paint Tool SAI and Gimp, but I prefer SAI. x3 It's so easy and fun to use~
Reply
:iconthat-dodo:
That-Dodo Featured By Owner Dec 4, 2012
Yep, Sai's the best :D I use Sai and photoshop :3 And for some reason sai doesen't work for me unless i have flash open at the same time xD

Small writing lol
Reply
:iconthemuffyz:
theMuffyz Featured By Owner Dec 5, 2012  Hobbyist
humm.. I should download Photoshop C5 again (when my computer went insane it disappeared :c) though I don't remember where I downloaded it ;-;

it's the best c:
Reply
:iconthat-dodo:
That-Dodo Featured By Owner Dec 5, 2012
Darn, i know eh? :C I'd lost photoshop about 4 times now o3o Plus there was also painter pro or something like that... it went up in flames too xD
you can't believe how much i just want to hit the comp sometimes :U

c: Ikr?
Reply
:iconthemuffyz:
theMuffyz Featured By Owner Dec 6, 2012  Hobbyist
Haha, I actually downloaded it again! :D Because you reminded me of that program xDD
YES. :iconfliptableplz: same here.
Reply
(1 Reply)
:iconthat-dodo:
That-Dodo Featured By Owner Dec 3, 2012
The wings ain't perfect but who cares 8D
Reply
:iconthemuffyz:
theMuffyz Featured By Owner Dec 4, 2012  Hobbyist
what do you mean with that? : D (i mean is there some anatomy problems or what?) thanks anyway! :3
Reply
Add a Comment: